eMziper

بعد از مدت ها وقتی رفتم تو سایت رسمی امزیپر و دیدم یه خیر جدید هست، رفتم بخونمش که دیدم اینا رو نوشته، شما هم بخونید و اگه از طرفدارای اون هستین شما هم تو وبلاگتون بزارید: "متاسفانه مطلع شدیم که در یکی از سایتهای رپ فارسی یک مصاحبه دروغین از eMziper پخش شده و با کسی مصاحبه شده که خودش رو eMziper معرفی کرده و به دروغ صحبتهایی رو در این مصاحبه گفته. باید خدمت شما هواداران عزیز عرض کنیم که کسی که با او مصاحبه شده eMziper نیست و فرد دیگه ایی هست که خودش رو جای eMziper معرفی کرده. 100% حرفهایی که در این مصاحبه زده شده دروغ محض هست و سایت رسمیه eMziper این مصاحبه رو کاملا" تکذیب می کنه. ما فقط چند نمونه از صحبتهایی که به دروغ گفته شده رو براتون میگیم: گفته شده پدر eMziper فوت شده که صحت نداره، متولد 63، بچه غرب تهران و داشتن برادر کوچکتر که درست نیست، رفتن به آلمان، متنفر شدن از رپ و ول کردن رپ و گوش دادن به سبکهای دیگۀ موسیقی که همش دروغه، در ابتدا اسم خودش رو رضا معرفی کرده و سپس ضیاء و حرفهایی که در این مصاحبه راجب رپرهای دیگه و رابطه با رپرها زده شده و تمام صحبتهای دیگه ایی که در این مصاحبه زده شده که هیچکدام صحت ندارند و در اینجا کاملا" تکذیب می کنیم. یک عکس هم براتون گذاشتیم از سایت مذکور که این مصاحبه رو گذاشته و خبری که در مورد این مصاحبه گذاشته و عکسی که در زیر این خبر به عنوان عکس eMziper در این سایت گذاشته شده که eMziper نیست، که می تونید ببینید: کلیک کنید.
از تمام شما دوستان و هواداران عزیز در خواست می کنیم که برای حمایت از eMziper این خبر رو به گوش دوستان خودتون برسونین و یا در سایت و وبلاگهای خودتون قرار بدید."

0 Comment:

ارسال یک نظر

» لطف کنید و درباره‌ی یادداشت بنویسید. اگر مطلب چیز دیگری‌ست، می‌توانید از طریق فرم «تماس با من»، با من مکاتبه کنید. بالای وبلاگ پیدایش می‌کنید.
» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.
» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.
» پاسخ کامنت‌تان را همین‌جا بینید.